27.12.2023 de hastaneye gittiğimde bebeğimin gelişimi durmuştu bir hafta da hiç kilo almamıştı doktorum 2 gün sonrası için yine randevu verdi eğer kilo almamış olursa yatışınızı yaparız hazırlıklı gel dedi cuma günü yani 29.12.2023 de tekrar hastaneye gittim nst de sancım çıktı ve bebişim kilo almamıştı hemen yatışım yapıldı nst kontrollerinden sonra alttan muayeneye ile çatıma bakıldı normal doğum için bir engel yok dedi doktorum saat 15.00 da önce fitil verildi sancı başlatması için her şey yolunda gidiyordu saat 22.00 da serum yoluyla suni sancı verdiler açılmam 2 cm di saat 01.30 a kadar sancı çektim ama gerçekten sancıydı yani 😂 nst de sürekli inliyordum gelip kontrol ediyorlardı tekrar gidiyorlardı doğurayamacağım psikolojisine çok girdim ben tavsiyem öyle yapmayın sürekli kendinizi teselli edin 01.30 gibi son inlememle doğumhaneye alındım ebem çok yardımcı oldu bütün herkes beni yatıştırmaya çalışıyordu büyük tuvaletin gelince söyle dediler geliyor dedim beni yere çömelecek şekilde oturttular ayaklarımın üzerinde ebem ellerimden tuttu ıkın dedi ıkındım büyük tuvaletimi yaptıktan sonra açıklık çok iyi yarım saate bebeğine kavuşacaksın dediler doğum sedyesine uzandım elimden geleni yaptım ıkındım nefes aldım 02.04 itibariyle içimden bir şey söküp alındı ve bebeğimin sesi o kadar muhteşem bir duygu o kadar tarif edilemez bir his ki bütün acım sanki yaşanmamış gibiydi bebeğimi getirdiler kokusunu çektim içime mis gibiydi oğlum sonra ailemin yanına götürdüler benim yırtılmam biraz fazlaydı dikiş süreci yapıldı odama geçtim bugün bebeğim 8 günlük ve ben çok iyiyim ağrım falan kalmadı Rabbim bebişini bekleyenleri sağ Salim kucağına aldırsın isteyen herkese bu muhteşem duyguyu nasip etsin ❤️🐣