sekerparemm Kızlar 38 haftadayız ne gibi belirtileriniz oldu önceden farkettikleriniz varsa söylermisinuz sanki göbeğim daha aşağı düşmedi birde akıntım arttı gibi
zelis63 sekerparemm hiç bir belirti yaşamamıştım ne nişan ne sancı 40+3 de sabah 7 aniden suyum geldi
Dilan_55 sekerparemm 4 yıl önce ilk kızımda 39 hafta da önce Nişan gelmişti Nişan geldikten sonra 1 hafta içinde dogumum oldu doğum da şu şekilde sabaha karşı sancı başladı sancimi evde çektim akşam hastaneye gittim 3 saatte dogumum oldu şimdi ikinciyi bekliyoruz bakalım bunda neler olacak
aysegullozdm sekerparemm ben 35+3 deyim şu an ama kaçta gelir bilmiyorum doktorumuz 37 gbii diyor ama belirti nasıl olur bende anlamıyorum her an dogurcam gibi hissediyorum karnım da aşağı düştü
sekerparemm aysegullozdm benim daha kanala girmemiş bebek karnımda düşmedi kanala girdikten bir hafta içinde geliyormus diyo herkes cinsiyeti ne senin
aysegullozdm sekerparemm canım benim 28 haftadan beri kanalda normal doğum pozisyonunda kız cinsiyetimiz gelmedi valla 😅😅beklemedeyiz doktorum 37 görünüyor diyo ama bakalimm
sekerparemm aysegullozdm Cok erken girmis ya benimde 27 de falan baş aşağı döndü ama kanala girmedi daha