Anonimanonim yani simdi soyle bisey benimde 25 haziranda adetim basladı 15 gun oldu hala suruyo ustune gecen carsamba safra kesesi ameliyatı oldum kanamam kesilmeyince dun doktora gittim beta hcg istedi 38.5 cıktı bende kist falan var sanıyodum ama hamileymisim meger ama kanamam neden durmuyo onu bilmiyorum yarın doktora gidicem