Eebrusrmeli Seyma8080 alakası yok canm benim kanamam falan olmadı gayet iyiydim çok şükür tuttu rabbim emeklerinizi boş cevirmesin insallah
minnosbirkiz Seyma8080 asıl kanama gelirse sıkıntı, tuttuğunda direk düşük tehditi olarak algılanıyor 🥹 hiç bunları düşünüp kafanızı bulandırmayın
ZynpGltkn Seyma8080 öyle bişey yok. Ben ilk transferde ne belirti yaşadım nede kanama lekelenme. Kişiden kişiye değişir siz bakmayın öyle laflara. Asıl kanama olursa bitti demektir. 6. Haftada kanama yaşadım bekledim sabahı belki lekelenmedir dedim açık renkti çünkü. Meğer düşükmüş. Tabi aradan 1 gün geçti. Kurtaramadıkta.🙁
Bsr1905 Saçmalamasınlar ne alaka illa kanamamı olacak her söylenene kulak vermeyin moralinizi yüksek tutmaya çalışın olmuyorsa böyle her yazıyı okumayın hatta hiç bişey okumayın moral psikoloji çok önemli
ysmnnn_34 benim hiçbir belirtim olmadı, hatta ben de lekelenme olmasını bekledim arkadaşımda olmuştu cve o şekilde tutundu gibi bi düşünce olmuş kafamda alakası yokmuş lekelenmem olmadı belirtim olmadı hiç düşünmeyin dua edin pozitif bakın
Elifff4141 Seyma8080 hiç alakası yok benim hiçbir belirtim yoktu . Söylenenlere ve belirtilere takılmayın anın tadını çıkarın ve hep pozitif olun .
Seyma8080 Herkese destekleri için teşekkür ederim sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun hayırlı evlat olsunlar hep iyilerle karşılaşsınlar inşallah