Kontroller için hem özel hem devlet hastanesine gittim.Özel hastanede doğum yapacaktım.Ama özel hastanede vajinal doğumu desteklemiyorlar daha çok sezaryen yapmak istiyorlar kolay olduğu için.Bende vajinal doğum yapabileceğime inanmıyorum ama sezaryen olmaktan da korkuyorum.Neyse 37. Haftada doktorum çatı muayenesi yaptı ve çatın dar doğuramazsın zorlanırsın 1 hafta sonra gel alalım bebeği gibi yorumlar yaptı.Bende vajinal doğum istediğimi beklemek istediğimi söyledim.Hala inanmıyorum ama vajinal doğum olmazsa nasılsa sezaryen olacağım kafasındayım.39+5 te gece saat 3-4gibi sanki regl olacakmışım gibi ağrıyla uyandım ve lavaboya çıkma ihtiyacı hissettim.Lavabodan çıktıktan sonra hafif lekelenme oldu.Sonra sancı gelmeye başladı 2-3 dakikada bir sancı geliyordu.Hastaneye gitmek istedim ama sancı geldiğinde yerimde duramıyorum çok değişik bir his.4-4:30 gibi hastaneye gittk nst ye bağladılar fakat sancı yüzünden yerimde duramadığım için alet ölçemedi.Hemşireye tuvaletim geliyor gibi hissediyorum lavaboya girmek istiyorum dedim.Tuvaletimi yapma hissi geliyor ama tuvaletim yok.Hemşire seslendi lavaboda fazla kalma hemen çık diye.Çıktım hemen beni hazrlamaya başladı açılmamı kontrol etti.Kaç cm diyorum çok cm cevabı veriyor.O kadar hızlı davranmaya başladı ki ben ne yapacağımı şaşırdım çnkü artık doğum başlayacakto neredeyse.Nöbetçi doktor geldi.Beni doğumhaneye götürdüler saat 5 gibi doğumhanedeydim.Bu sırada kendi doktorumu da aradılar gelmesi için.Nöbetçi doktor;şimdi söylediklerimi iyi dinle ve çok güzel bir doğum yapacaksın dikişin kesin olmayacak çok güzel gidiyor dedi.Sancı geldiğinde nefesini tut ve güçlü bir şekilde ıkın dedi.Söylediklerini yaptım.Doğum olmadan kendi doktorum da geldi .Saat 5:24 te bebeğim doğdu 🥹Doğum anını asla hatrlamıyorum ne oldu nasıl oldu.Ama sanırım olabilecek en güzel doğumu yaşadım.Allah herkese kolay ve güzel doğum nasip etsin inşallah.Hiç doğum yapmış gibi değildim.En güzel tarafı hemen ayağa kalkmak.Her doğum kendine özeldir kolay mı zor mu nasıl olacağını bilemeyiz ama vajinal doğum isteyen varsa 40 haftaya kadar beklemenizi tavsiye edebilirim.Korku heyecan hepsi oluyor fakat her şey olacağına varıyor.Şimdi bebeğim 5 aylık,doğum yapacak olan arkadaşlara destek olması amacıyla yazdım 🩵