Basinc Hayırlı akşamlar sabahtan beri karnımı çoğu alt tarafında rahime baskı acılma ve yürürken ağrı yanmayla birlikte karnım beş dakada on dakada bir kasılıyor ağrı oluyor sertleşip kendisini bırakıyor acaba sancımı
AlnSura Benimde 38 haftalik benimde bazen sertleşme toplanma oluyo 2. Gebeligm ama bence yalancı sancidir çünkü doğum belirtisi daha şiddetli oluyo