Lugesyaa Haftadayım 1 hafta kaldı gözüküyor doğuma ama toplum olarak erkek bebek gününü tamamlar yada geç gelir diyolar sizcede öyle mi
-syma1 Lugesyaa evet çoğu insan öyle diyor 40+3 de 11 gün önce geldi oğlum Halâ gelmiyordu hatta suyu azaldı ve birazda iri olduğu için sezeryan oldum malesef normal doğumu çok istiyordum
Birminikannesi1 Lugesyaa bana da aynısını diyolar sinir oluyorum biz sanki bunu dusunemiyoruz ayrıca bence hic alakası da yok kız erkek farketmiyor ki 😒😒
Deryaisik Bence alakasi yok kizim 39+5 de geldi o da ben doktora gittiimde ondan yoksa daha gec gelcekti. Bende 41. Haftada dogmusum zaten
AlnSura Benim kızım 39+5 de doğdu şuan oğluma hamileym 38 olduk ama gelen giden yok merakla bekliyoruz