bebegimhayalim ben gebeliğimn 13. Haftasında kabızlık yasadım hatta idrar yollarımı bile tıkadı bu yüzden acillik oldum ne küçük abdestimi ne büyük abdestimi yapamıyodum sondayla ve lavmanla rahatladım ama duphalac mükemmmel bi sürüp ben sonuna kadar kullndım ve hiç yaşamadım bidaha yemeklerden sonra yada gündüz öğle yemeğinden sonra 1 yemek kaşığı içiyodum☺ bitkisel bi sürüp olduğu için zararı yok