Ben 12 haftalığım haftalardır aynı sorunu çekiyorum tüm hayatımı etkiliyor apse var dişimde antibiyotik kullanmama rağmen düzenlemedim tüm diş etlerim ensem kulağım başım boynum beni ağlatacak kadar ağrıyor sonuç maalesef istemesek de dayanamadıgım günlerde ağrı kesici iğne olmak zorunda kalıyorum umarım apse biraz kurursa 15.haftadan sonra doktorum işlem yaptırabileceğimi söyledi