elozde97 Canımm ihmal etme randevularını. 1000-3000 arası kesenin görünmesi gerekiyor diye biliyorum. Belki bu kez gittiğinde görünür. Cokk küçük ulstrasonları iyi değilse belki gorunmemistir. Bir kaç gün sonra tekrar git kontrole. Sakın ihmal etme ama. Kanaman vs olursa hiç bekleme direkt git doktora. Bir de ağrın vs var mı? Ağrı oluyormuş dış gebelikte.