Feyza-23 Arkadaşlar dün kontrol muayenesi için gittiğimde yanlış duymadıysam muayane ücretine 1100 dedi başka birine acaba doğum ücreti ne oldu bilen var mıdır ?
Arenn1 Feyza-23 devlet hastanesi doktorları da iyi aslında neden tercih etmiyorsunuz.Ben İskenderun devlet hastanesinde Bülent beye gidiyordum sezeryan oldum çokta iyiydi.Ayriyeten çogu doktorları iyi bı kaçına daha gitmiştim