Elifya1 benimde 10. ayım. Ovülasyon dönemleri hep üst üste deniyoruz, bence o da sıkıntı oluyor ya hergün ilişki sperm kalitesini düşürüyor olabilir. eşimde sperm sonucu cok iyi cıktı ama onda da mesela testten 3gün önce boşalma gerçekleşsin denmişti. ⅔ gün ara ile ilişki daha mantıklı oln sanırım. Tutmazsa naçizane sizde bu şekilde bi deneyin derim, şahsen ben bu ay öyle oldu. Tutmamışsa artık klomen denicem doktorum öyle demişti bu ay için gitmedim dneemek istedim bakalım