Kızlar 38+5 haftalık hamileyim doktorum cuma gününe yatış verdi doğumu başlatacak fakat bugün akşam üzeri kahverengi bir leke gelmiş çamur gibi birkaç gündür düzensiz kasılmalarım vardı adet sancısı gibi ama ağrımda artış veya değişiklik yok sadece belim ağrımaya başladı acaba nişan mı geldi ilk gebeliğim bilmiyorum süreç nasıl işliyor 🥺 başına gelen yazabilir mi?