36+0 bıkkınlık had safhada. Doğurmak istiyorum artık, buz gibi havada yanıyorum, ayaklarım yanıyor, midem bulanıyor. Karnımı tasıyamıyorum cok bunaldım. Karnıma vurup icimden cıkarmak istiyorum. Ben kötü anne değilim, sadece artik canim cok aciyor :*( böyle düsününce de kendimi acayip hissediyorum sanki haketmiyormusum gibi bebisimi. Ama ben onu gercekten cok seviyorum. Sadece vucudum artik kaldirmiyor. 30.haftadan beri uyuyamiyorum :( uykuyu cok özledim. Nefes alamayarak uyaniyorum. Psikilojim alt üst olmus durumda