Öncelikle merhabalar benim ikinci gebeliğim ilkinde oğlum oldu cinsiyeti bilmeden de çok aktif çok enerjik çok hareketliydim bu hamileligim 9 haftalık daha başımı yastıktan kaldıramıyor nefes almaktan yoruluyorum hicbirsey yapamıyorum cinsiyet mi farklı yoksa ikinciler hep mi böyle oluyor anlamdm yardımcı olur musunuz 😊