Mrl-1gvn ovülasyon almayı bıraktım zaten beybi strese sokuyordu beni. 6 ay önce HSG çektirmiştim. Ondan sonra çatlama günlerinde de akıntı olmamaya başladı. Hiç akıntı olmuyordu artık. Öncesinde çatladığında akıntım olurdu ordan anlardım çatladığını. İlk 6gün 37,5 gonalf kullandım. Kontrole gittim boyut 10mm -11 mm dediler, dozunu arttırdı 50lik kullandım 2 gün , cuma tekrar gittim boyut aynı hiç büyümemiş 2 günde dedi, işte 50lik kullanmaya devam et pazartesi tekrar gel dedi, yarın sabah gitcem umarım her şey yolundadır ilk kez aşılama yaptırıyorum