Neslihankrhmt Durumlar nedir test yapan varmı kızlar,ben dün yaptım negatif ama 31 Aralık yumurtlama oldu
Aysinnn Neslihankrhmt benimde takvime göre 31 yumurtlama bekliyorum su an olsa da idrarda çıkmaz zaten bakalım eskisi gibi takmıyorum çünkü regl olursam tüp bebek için gidicem
MelodyFairy Neslihankrhmt takvime göre 11 i göğüs hassasiyeti var karnım şiş başka bir şey yok , pek umutlu da değilim
elvangnc Kizlar benm bat 10 ocakgecen ay kimyasal yasadm. ucgun var goguslerm asiri agryor ve afedersnz lavabya otrdm azonce kalknca beyaz aknti gordm lavabda ilk defa herhangi bir enfeksyonda yok akntida beyazdi belirti olablrmi
adaytomomy Benimde 31 yumurtlama sonra 2 ocakda daha da pik oldu ovulasyon testim ikisinide değerlendirdim. Test yapsam çıkar mı sence Aysinnn
Kedicik27 Gogus hassasiyeti var koltukaltindan goguse kadar.bi kac gun bel agrisi yasadm test yapmadim hic negatife cikar diye korkumdan🥺
Aysinnn adaytomomy yumurtlamanin 10 u veya 11. Günü yapın testi. genelde o zaman çıkıyor diye biliyorum forumlarda çok okudum bu konuları 😀
adaytomomy Aysinnn forum olmasa napıcaktık bilmiyorum burayı çok geç keşfettim 😅 o zaman biraz daha bekliyim ben
Aysinnn Gulguzeli11 regl olmadıkça umut vardır belki geç döllenme olabilir ya da hormon idrara geç karışabilir herkesin bünyesi farklı kesin bişey diyemem yani regl olmazsanız testi tekrar deneyin inşallah olumlu olur ♥️