Ay12-12 benim yaşım 40 şuan 35+1 deyim doktorum hem ilk gebeliğimin riskli olması hem yaş sınırımın yüksek çıkması sebebiyle nıpti ısrarla onerdi ve perinatoloji ye yönlendirdi. detaylı ultrasonda sorun çıkmadı perinatoloji İçiniz rahat etsin isterseniz nipt yaptırabilirsiniz dedi. Tabi öyle bir durumda aksi bişey düşünemiyor parası ne kadar olursa olsun o testi yaptırmak istiyorsunuz pahalı bir işlem yalnız