Royem62 Kızlar kocaeli üniversite hastanesinde tüp bebek yaptıran ve olumlu sonuç olan var mı ne kdar tuttu toplam sigortalı ve raporlu olanlara kaç tl ücret çıktı
Royem62 umut0808 öyle canım bir karar aldık artık tüp bebek olrak ama içim rahat etsin biraz hazırlık yapayım istiyorum bu konuda bu yüzden danışmak istedim
Royem62 umut0808 aminnn ecmain bende çok isterim öyle olsun 3 kimyasal bir dış gebeliğin var inşallah olur ve bu son olur tutunur bebeğim bana ♥️
umut0808 Royem62 sonuçta gebe kalabiliyorsun, senin işin daha kolay aslında, ovulasyon testleri yle bir kez daha dene arı poleni ye her gün bir çay kaşıgı yumurta kalitesi süper oluyr
Royem62 2prensessannesi ben konuştum canım benim döllenmede değil rahme tutunamadığı için yapılablir dedi