Kızlar doktor bana sancılarını takip et sıklaşınca gel dedi bugün şiddetli 5 kez sancım oldu nefesimi kesti resmen adet sancısı gibi ama onun 10 katı felan ama nasıl takip edeceğim sıklığını dün en fazla 3 kez olmuştu bugün 5. Oldu saat başı olunca mı gitmeliyim nasıl yapacağım