Humannrle bende 10 haftalığım benimde oluyor canım progestan fitil kullanıyorum ondan sonra sarı hafif yeşil akıntım oluyor tekrar kan aldılar bakmak için enfeksiyon bölümüne yolladı doktorum antibiyotik kullandırıyorlar Allah’ın izniyle bişey olmaz bebişlerimize 😇