Civciv_annesi Hamileliğimin 36+2 sindeyim ellerimin üstlerine de kabarcıklar ve kaşıntı var kolanya ile geçirmeye çalışıyorum veya yıkıyorum falan banamisin demiyor bu 3. Gün bazen sönüyor bazen çok artıyor neden olur yaşayan varmı ?