Vaveylaa_2727 Merhaba bugun yumurtlama günüm tam olarak spirali çıkarttırdıktan sonraki ilk yumurtlama günüm ilişki sonrası peçeteye az bi lekelenme geldı pembe lekem geldı biz bebek düşünüyoruz esımle sizce bu lekelenme neden olabılır
Hatice_11 Vaveylaa_2727 bende de oluyor canım doktorum yumurta catladiktan sonra follop tüpünden dollenmeyi bekliyor Muş ve o da bazen tahrişe ve hafif lekelenmelere sebeb oluyor Muş .
Hatice_11 Vaveylaa_2727 aynen kuzum . Sen yine de bı doktoruna danış belki başka bir sebebi de olabilir . Ama muhtemelen benim dediğim gibi birşeydir . 🌸