Herosunannesiii Kızlarr 34+2 olduk sizin bebişlerin boyu kilosu nasıl oğlusumu 4 gün önce 2800 gr ölçtü doktorumuz nasıl sizce 😇🥹 4 haftadır da erken doğum riskim var bu arada 🥹
Nvfftyhhbgggg Herosunannesiii haftamız aynı ve benimde servikal kısalık nedeniyle erken doğum riskim var sizin neden
Herosunannesiii merii10 bende anlam veremedim her hafta kontrole gidiyorum haftada 200-300 gr almış ölçüyor doktorumuz şu son 4 haftadır. Korkuyorum da o nedenle ama yanılma payı da var diyor kafam karışık 🥲
Minigiim-vebenn52 Ewindar haftasıyla uyumluymuş doktor öyle söylemişti ama bizde sata göre geriyiz 🥹 inşallah sorun yaşamayız canım
merii10 Herosunannesiii uzun süredir bu seklde ilerliyorsa belki tombiş bı bebek olcaktir saglkla dogsunlar isalh
Herosunannesiii Nvfftyhhbgggg 30.haftamda kanamam oldu muayenede bebek aşağı inmiş çok aşağıda açıklığın olmadığı için doğumun başlamıyor dedi doktorum. O günden beri de sancım geçmedi hiç
Nvfftyhhbgggg Herosunannesiii bnmde 30 haftada kanamam oldu o günden bu güne dinleniyorum inslalah zamanda sağlıcakla alırız kucagimza
Herosunannesiii Nvfftyhhbgggg bende aynı yatıyorum birde ellerim hep ağrıyor parmaklarım uyuşuyor tek duam sağlıkla zamanında alalım kucaklarımıza inşallah 🥹♥️
Arzuanne Stresten bebiş de beslenememiş 2144 kalmış kilosu o kadar üzüldüm ki napsam da hemen bir toplasa
Ebruli_08 Arzuanne kuzum muz ye 2 tane süt yoğurt ceviz badem kabak çekirdeği yumurta kaşar peyniri bunları her gün ye mutlaka
Arzuanne Nisniss yiyorum hepsini bu haftaya kadar çok iyiydi 2 haftadır çok agalrim çok üzüldüm kndan galiba
Arzuanne Ebruli_08 yedim hepsini normalde çok iyiydi babası şuan burda değil bu 2 haftadır çok ağladım çok üzüldüm ondan mı bilmiyorum dün nesquik aldım belki etki eder diye
Arzuanne Ebruli_08 valla hep ağlıyorum ben normalde de çok ağlayan biriyim zaten hamile olunca çok daha fazla oldu
Ebruli_08 Arzuanne hamilelik de duygusallik oluyor illaki ama sen yine de çok ağlama canım yaşadıklarını bilmiyorum ama hiç bir şey bebeğinden değerli değil