3438FG Kızlar birşey soracağım. Biberonu emziği siz ne şekilde yıkadınız? Annem bana suya koyup kaynat bir kaç dakika dedi mikrobu kırılır dedi ama erimez mi ya öyle olunca anlayamadım. Köpükle falanda nolur nolmaz diye yıkamadım. Sizler nasıl yaptınız ?
Asus1 3438FG biberonu kaynattım emziği kauçuktu onlar kaynatılmıyor onu da bitkisel doğal deterjan ile kaynatılmış haifi ılımış su ple yıkadım
Olivia 3438FG plastik değil mi ben senelerce kaynattim hiç eriyenine denk gelmedim erirse de iyi değildir zaten daha kalitelisini alırsın 😀
3438FG Olivia Haklısınız dediğiniz gibi yaparım e bebekten aldım ama markasını unuttum 🤦🏻♀️ plastik, cam değil yani.
Olivia 3438FG ben ilk çocuk bineronu elinde tutmadan hep cam kullandim daha sağlıklı olur sonra kendileri tutup atmaya başlıyorlar ozaman plastiğe başlamıştım. Plastik mamayı kullanıp direk yıkanması lazım az kalınca koku siniyor makinaya atılınca da deterjan kokusu kalıyor kötü oluyor yani 😀
Birikii İlk açtığınızda kaynamış suya atın ve 5 dk dursun. Sonraki kullanımlarda biberon emzik deterjanları var e bebekten alıyorum onunla yıkıyorum ayda 1 kere de yine kaynamış suya koyuyorum
Minigiim-vebenn52 gozdeee41 hayır ben deterjan almamıştım zaten bebek deterjanı da olsa kokulu bişi sonuçta gerek yok bence ilk işlem için