Edus35 Nasıl geçiyor günleriniz annişler bana zaman hiç geçmiyor gibi ya sırt bel ağrılarım çabası iştah desen yok biraz konuşalım kızlarrrrr
Esranur11 20 li haftalar arafta kalmış gibi hissettiriyor bende 27 olacağım ama bi an önce 30 a geçmek istiyorum 🩷🥺
Yagmurakyurek Esranur11 şuanda geçmek istiorsun ama keşke gelmeseydin 30uncu hafta diyeceksin hiç yatamiorsun 27haftada evet zor ama 30hafta ve sonrası dahada zorlaşıyor 🥺🥺
SumeyyemAli19 Mide yanması bel ağrısı dışında herşey iyi gidiyo hamdolsun sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻❤️
Nezfar Mide yanması halsizlik kabızlık hepsi var bende 😢 28+3 haftalık. Ara sıra böbrek ağrısı da oluyor . 20ci haftalar bitmek bilmiyor bir an önce 30a keçmək istiyorum
Edus35 Kızlar sizi çok iyi anlıyorum ya ama 20 li haftalar cidden çok uzun gibi ya sağ Salim atlatıp bebeklerimizi alalım kucağımıza inşallah ya🤲🏼💖