Kızlar ya cok saçma birşey yaptım. Burun spreyi oda sıcaklığında durması gerekiyormuş bende evi toplarken ilaçları buzdolabına koydum o da onların arasındaydı. Az önce bir kez kullandım ama gerçekten oda sıcaklığında durması gerektiğini bilmiyordum bir sorun olmaz değil mi