Kızlar yeni test verdim pozitif çıktı. 37+6 haftalığım doğumuma 1 hafta kaldı. İlaç veriyorlarmış galiba enfluvir. Kendi doktoruma sordum biraz kafam karıştı annenin sağlığı içinse kullanabilirsin dedi. Bebeğe bir zararı olabilirmi diye sordum yan etkileri olabilir dedi. Bilen biri varmı yada başından geçen .