Adenala yaa benim daha önce 1 doğam gebelik ve sonra kalp durması sorunundan kürtajım var o zamanda bez aldık işte birkaç takım sadece, ıslak mendil, mama önlüğü vs işte neye heveslendiysek almıştık ufak tefek ama şuan malum yılbaşı geldi unisex birkaç takım var lcw da beğendiğim, beyaz body falan alayım diyorum ben pembeci yada mavici değilim sonuçta yani ben giydiricem diye düşünüyorum ama