8+1 hamileyim. Ďün kontrolde bebeğimin kalp atımı hızı 111 doktor bununla alakalı bisey demedi hersey yolunda dedi ama interntten baktığımda çoğu kişi 120 140 olmalı demis benim bebeğimin yavaş mı atıyor sorunmu var acaba ilk gebeligim çok acemiyim aklımı kurcalıyor hepp🥺👼