sumaytac Yarın 40+1 oluyorum sabahtan yatışım yapılacak ve doğum başlatılacak sizce hiç açılmam yoksa bu gereksiz yere mi olur :(
_ruyaninannesi_ sumaytac benimde acilmm yoktu ilk gebeliğim de ne sancı ne açılma altan ilaç verdiler bna seninki öylemi olur bilemem öyle açılma ve sancilar başladı bnde
_ruyaninannesi_ sumaytac zaten durumuna göre bakacak lar olmadı sezeryan olabilirsiniz de haftan da tamamlanıyor