Melis-s Merhaba güzel annelerim, Bebek odası için öneri markalarınız nelerdir 🤗 İkea dan alınmasını önerir misiniz 😌 Ben ikea düşünüyorum ancak sağlamlık konusunda detaylı bilgim yok Fikir ve önerilerinizi bekliyorum 🥰
cokbilmismom Melis-s bende ilk başta ikea almayi düşündüm ama sonradan vazgeçtim çilek mobilyadan aldım. Ben evlenirken 6 sene önce ikeadan yatak odası mobilyası aldim sifonyer komidin vs ama yıpranmalar oldu kenarlardan biraz atmalar vs Ikea çok uzun ömürlü olmuyor. Çilek mobilya çevremde kullanan vardi hem onlardan gördüm hemde mağazada incelediğimde gerçekten taş gibi 15 20 yıl rahat kullanılır. Natura baby serisinin dolap ve sifonyerini aldım birde montessori yatak.
sumaytac Melis-s onu da ikeapack hazırlıyor sizin seçtiğiniz şekilde biraz zaman geçince o tarz yaptırmayı dğşünüyprum
Ela523 İkeadan aldım ihtiyaca göre çocuk büyüdükçe farklı parçalarda eklenerek şekilleneceği için çok kullanışlı oluyor. Bebek mobilyaları ergenliğe yakın çocukların hoşuna gitmiyor malesef ve ikea gibi şekillendirme şansı olmuyor. ilk çocuğumdan biliyorum ikeadan oda istedi büyüyünce🙊