Sevil1996 14+3 haftalık bazen oluyor göğüs hassasiyeti bazen yumuşak oluyor ben anlamadım ilk gebelik tecrübesizim bilgisi olan var mı mide bulantısı geçti gibi
Fer4h Sevil1996 bence iyi ki geçti diyin çünk ben çok özeniyorum hamileliği doyasıya zevkle yaşayanlara benim ilki kusarak geçti buda aynı geçiyor hiç tadına varamadım takılmayın
Sevil1996 Fer4h belirti kaybolunca direk korkuyorum da sağlık ocağı bu haftalarda kalp atışını dinletir mi acaba bilginiz var mı