Havacelk Balarisiii poyrazege1503 38+4 bende yarın 10da arda arda giriyoruz sezaryen yapanların pozitif yorumlarını okuyunca biraz rahatladım gibi
poyrazege1503 Evlatlarımızı sağ saglim kucağımıza alalim. İkinizede boll şans geçmiş olsun simdidenn❤️