melisa0606 39+3 günlük hamileyim karnımda bebeğim yumru oluşturuyor tek taraf şişiyor çook rahatsız edici yaşayan var mı niye böyle oluyor çok hareketi yok şu sıralar sadece böyle şişiriyor karnımı
Ankara-58 melisa0606 bende 38+4 cnm bende böyle göğüs altımda yumruk gibi şişiyor geriliyo acitiyo sonra geri açılıyor ama hala sigum belirtiis yok
yagmurrrra melisa0606 kasılman var uzanıp kasılma olduğu dakikaları yaz buda bi doğum belirtisi kasılman düzenliyse doktora git benim doğumum düzenli kasılmayla başladı sancı yoktu su gelmemişti nstye girdim sancılar 90ı buluyordu
melisa0606 Ankara-58 ay evet bende bekliyorum doğum sancısı mı diye ama belirti sadece böyle bel ağrısı yaşıyorum ama devamı yok yumrular çok sert oluyor nefesim kesiliyor
melisa0606 yagmurrrra var yaa kasılmalarım mesela baskı hiisssini çok rahat hissediyorum belime felan da ara ara sancı giriyor ama devamı yok