Melk_plt00 Eylülde 8 haftalık düşük yaptım kürtaj oldum hala hamile kalamadım napabilirim siz nasıl bi yol izlediniz
Sehermahsum7321 Melk_plt00 bnde ilk gebelikte 13 haftalık kürtaj oldum 1 yıl boyunca gebe kalmadım sonra hamile kaldım sonra deprem de gene bir düşük yaşadım ondan iki au sonra hamile kaldım
YesimAykut Melk_plt00 negatif mi geldi bu ay da, ben çok umutluydum sizden görüyorum yazdıklarınızı 🤗 benim de aşılamam tutmadı😭 4 yıldır evliyim çocuğum yok 🤗 hakkımızda hayırlısı olsun❤️
YesimAykut Melk_plt00 ben de eylülde ilaçla 21 haftalık düşük yaptım, aşılama ile olmuştu gebeliğim zaten, hala hamile değilim ikinci aşılamam da tutmadı, Allahtan hersey 🙏
Freefam Melk_plt00 ben ilk gebeligimde 23 haftalik kaybettim bebegimi doguma aldilar suni sanciyla 6 ay sonra hamile kaldim simdi bu bebegimin de kalbi durdu 8 haftalik sali gunu kurtaja girecegim ikinciye hamile kalana kadar ben de surekli neden olmuyo diye endiseleniyodum endiselenmeyin olmamasinda da vardir hayir olup da kavusamamak olmasindan daha zor emin olun
Evremo Melk_plt00 evet zaten başından beri lekelenme vardı feci bel ağrısı vardı. Evde düştü sonunda kese kendi kontrol ettiler parça yok dediler
Melk_plt00 Sehermahsum7321 yaa öylemi ben çok istiyorum olmasını 5 aya girdim ama hala yok Ne diyim ki sabredicem rabbim abim bir an önce nasip etsin inşallah
Melk_plt00 YesimAykut evet adet oldum bugün naptıysam olmadı herşey allahtan dediğiniz gibi inşallah biran önce nasip olur sizede🙏🏻🙏🏻🤲🏻
Sehermahsum7321 Melk_plt00 ama aklından çıkartman lazım ilk önce bende çok isterdim ilk düşükten sonra olmadı sonra ne oldu kafamı başka şeylere yordum baktım hamile kaldım pcos olduğuma rağmen adet düzensizliği yaşıyordum hastaneye gittim 12 haftalık hamile olduğumu öğrendim