Cicegim1 Merhaba bayanlar Kahramanmaraşta olupta ksü de önereblcğnz kadın doğum doktoru varmı şuan eşim sigortasız ve doğm ücretleri almş başını gdyor kadın doğm hastanesini hiç istemyorm ksü yü çok duydum ama gden yada bilgisi olan varsa yardmcı olablrmi
Beratttt Cicegim1 Ben abdullah tok a gidiyordum ama dogumumu önder ercan yapacak onada gidiyordum riskli oldum icin ikisinede takipliydim tıptada ozeliydi ama muayenesi 3 hafta once 600 ameliyatida degismedi henuz demisti 5 gun falan once 4500 du tahliller ucretsiz ama sigortasizlar farkli fiyat oluyormu onu bilmiyorum
sukran0046 Cicegim1 kemal hansuya kadın dogum hastanesindeyken muayene oldum gayet iyiydi memnun kaldım smdi de kadın doğum hastanesinde emine aydına gidiyorum once sulara gidiyordum da malum fiyatlar ucmuş tıpta bana uzak gidenlerde muayenede memnun kalıyor ama doguma stajyerler giriyo diyolar o konuda skntî yaşıyorlar özeline gidersen dr giriyo oranında özel muayene ücreti 590 dı en son .Enmine hanımda yeni baslamış zaten nisana geliyor dogumum bir kac ayım kaldı kadın dogumda devam edecem
Beratttt Beratttt Birde alev özere iyi diyorlardi ama bunlar özelinde hep canim normal randevu alirsan asistanlar bakar doktor bakmiyo
Ozeeer Beratttt merhaba abdullah hoca ameliyat yaparsa 4500 mü alıyorlar ben ücretsiz sanıyordum doğumu
yagmurus Beratttt önce randevu alırsak doktor niye bakmıyor ki bir de devlet Hastanesindeki gibi çok almıyor değil mi
sukran0046 Cicegim1 ebe konusunda bilgim yok stajyerlerin girdigini duydum refakatçi alıyorlar ben kadın doğum hastanesinde yaptm dogumu hem annem hem kayınvalidem durdu ama 2.de biri mecbur ilk cocuga bakar evde de birilerine ihtiyac var gerçi bana kalsa kocamla dururdum da çocuk kimseyle durmuyor
sukran0046 Cicegim1 dogumhaneye almıyorlardı da refakatçi mecbur alırlar dogum yapan biri kalkamiyor edemiyor nasıl bebege bakacak