Zeyynnpp Kızlar bu tatlıyı biliyosunsuzdurr markete çıktım bugün canım istedi 1 kutu aldım 5+5 gebeyim yesemmi emin olamadım size sormak istedim çok tatlı tüketen biri degilimdir aslında.. gebeyken yiyen oldumu
3438FG Zeyynnpp Höşmerim hiç yemedim. Yani Hayatımda hiç yemedim hamilelikte değil 😂 Ama geri kalan bütün hepsini yedim. Birde lütfen kararında yiyin nefsinizi köreltecek şekilde. Gebelik şekerinizin bakılmasına daha çok var ama nolur nolmaz az yiyin siz :)
Zeyynnpp 3438FG teşekkür ederim canım.. ben şerbetli tatlı hiç sevmem yemem de zaten.. az yiyeyim en azından aklımda kalmaz ya :)
Haticengin17 Asıl höşmerimle pek alakasi olmuyo markettekilerin yiyebilirsiniz bence ben ne tatlilar yedim☺️ son haftalarda doktor yasakladi o ayri mesele
Zeyynnpp Haticengin17 yaa☺️ tatlı çok sevmem aslında.. iştah açılımı oldu birde bende doktorum da 7 den aonra bir şey yeme demişti 🥲