Sevgili kader arkadaşlarım bişey sormak istiyorum. Serklajdan sonra uzanma şekliniz nasıl. Sağa sola dönerek mi, ayaklarınızın altında yastıkla mı? Yemeklerinizi nasıl yiyorsunuz, oturuyor musunuz merak ediyorum? Son 3 ayda yatmam gerekiyormus ama yanlış bişey mi yapıyorum anlamadım bugün kahverengi kanli bı akıntı geldi korktum.. Doktoruma daha önce nasıl yatmaliyiz diye sorduğumda sırtüstü ve üstü yatmadigin sürece istediğin şekilde yatabilirsin dedi ama ayaklarımın altına yastık koyunca sağa sola dönmek çok zor oluyor..Baskıyı hafifletmek için neler yapıyorsunuz?