maybemom Reglime daha 10 gün var ama ben dayanamadım test yaptım kasıklarıma kramplar giriyor batmalar oluyor ve testi actıgımda böyleydi sizce gebelik var mı? Foto yüklicem bir bakın kızlar lütfen
gizem3435 maybemom daha 10 gün varmış bukadar erken belli olmaz ki. Neredeyse yumurtlama zamanınızla aynı.. en azından adet zamanınıza yakın yapın yada gecikince yapın ki kesin sonuç alın..
Zehrakorkut maybemom çok silik bir çizgi gözüküyor ama daha çok erken birkaç gün daha bekleyip öyle bir daha yap erken gebelik testini. Tabi kesin sonuç adet gecikmesinde belli olur da erken testler de döllenme erken gerçekleştiyse gösteriyor bazen
MerveNural maybemom neden testlere otopsi yapıp en ufak parçalara ayırıyorsunuz varsa olan çıkıyor zaten
Nuruzunn maybemom ben adetime 5 gün kala yaptım çıkmişti silik çizgi 4,5 gün sonra tekrarlayın illa adetin geçmesine gerek yok bazen adet gecikmedende çıkabiliyor sonra kan verdim adetime 2 gün kala 36 değeriyle öğrendm
rich_mom Testin neyine bakacagimi şaşırdım. Niye parcalisyosunuz anlamadim. Zaten 1 dk ya kalmaz belli oluyor pozitif olunca 15 dk sonra çiftten çıksa 3 te çıksa geçerli değil malesef
Ahsen_ahsen Yanlış anlamazsanız bir şey sormak istiyorum. Son zamanlarda gebelik testi paylaşan herkes, testi bu şekilde parçalıyor, bunu neden yapıyorsunuz merak ettiğim için soruyorum. Bir sebebi mi var?
rich_mom Ahsen_ahsen olmayan çizgiyi zorlayinca gorebilirmiyim diye yapiyolar heralde Rabbım isteyen herkese nasip etsin bakabilecek olana bir umut işte o da
umut0808 Ahsen_ahsen kamerada o şekil net çıkmayabiliyor içini açıp çekince çizgi görülebiliyor bize göstermek istemiş bayanda
maybemom Evet biliyorum erken oldugunu zaten bilerek yaptım merak edip actim sadece yani sadece merak hepsi bu