İlk yıl varikosel sebebiyle çocuğumuz olmadı, eşimin değerleri ameliyat sonrası düzeldi ama üzerine 1 yıl daha geçti şuan sebepsiz infertilite deniyor. 2 yılı aştı hem yoğunluktan hem cesaretsizlikten tüp bebek tedavisine başlayamadık.
Bu ayın sonunda başlasak mı diye düşünüyoruz fakat eşim yakın zamanda diş tedavisi gördü hem yoğun antibiyotik hem ağrı kesiciler kullandı.
Benim de yarın kanal yenileme randevum var. Eğer karar verebilirsem iptal edip Ocak sonu tüp bebek tedavisine başlıcam. Ama bu süreçte olumsuz etkiler mi bilmiyorum.
Hep böyle ve çeşitli sebeplerle sürecimiz ertelendi ve yoruldum.
Hastanem belli, aynı hastanede 5 doktorun 3 üyle görüştüm iyilerdi fakat bu konuda da tamamen içime sinen bana cesaret veren bir doktor olmadı. Bu hastane dışında da seçeneğimiz yok şuan.
Ertelersem de yine Şubat sonu Mart ortası gibi bir zamana denk gelecek.
Sizden fikir istiyorum kızlar 🙏🏻