Brcndnz ben iki hamileliğimde de aynısını çektim ve hamile olduğumuda bu şekilde öğrendim. İkincide artık fitik dedi herkes topallıyordum, sağ ayağımı resmen yerde sürüyerek yürüyodum. En son dedim böyle olmayacak mr neyse artık bakılsın dedim gittim hastaneye. Hamile olduğumu öğrendim. Yaklaşık 10. Haftaya kadar ara ara ani kramp aniden sağ ayağımı topallamaya başlıyordum ama aniden geçiyordu😂 normalmiş yani cok şükür 22 haftalık olduk. İlkinide doğurdum 3 yaşına gircek.