Swan97 Beta hcg 6. Haftada da 2günde 2kat artarak mı devam etmeli? Yoksa zamanla artış oranı düşer mi
Zseda Swan97 hayır beta düzenli olarak artar. Düşme olmaz. Eğer düşüyorsa kimyasal gebelik diyorlar. Sızın düşmeye mi basladi ?
Swan97 Zseda düşmedi ama artış hızı azalmış 2kat artışı 3günde görmüşüm. Panik oldum ilk bebeğimi kaybettiğim için
Zseda Swan97 Allah korusun stres olmayın. Siz zaten kese görmek için bu hafta gidersiniz kontrole. Insallah güzel haberler alirsiniz