Ofys amiiin inşallah çok.şükür ki sonucumuz temiz çıktı rabbim bekleyen herkese güzel sağlıklı haberler nasip etsin inşallah bu arada gerçekten devletlerde yapılması konusuna da katılıyorum kesinlikle, mesela bana bu testi devlette perinatoloji uzmanı yaptır dedi yaptıramayıp kendi kendimi de yiyebilirdim bütün dönem boyunca