Ozlmylmzz İyi akşamlar cevap verirseniz çok sevinirim 3 gündür diş etlerim şismis ve ağrıyor 20 lik distende şüpheleniyorum dis acile gitsem ne çekme herhangi bir işlem yapılabilir mi
Yessiimm Ozlmylmzz ilk 3 ay ve son 3 ay her hangi bi işlem yapmıyorlar maalesef bende geçenlerde çektim 1 hafta dolgum düştü geçici dolgu koydu şimdilik tuzlu su gargara yapmak iyi geliyor .. Geçmiş olsun
-28- Ozlmylmzz canım benimde ön diş etlerim çok şişti yemek yiyemedim acıdı falan dişçiye gittim diş taşından kaynaklıdır dedi anestezi almadan dişlerimi temizlettim ilaç veremem tuzlu suyla gargara yap yada papatya suyuyla dedi
-28- Ozlmylmzz ama kuzenimde ilk aylarında 20lik dişi şişti damağımı yardı yanağı falan şişti özele kadın doğuma gitti mecbur antibiyotik verdi doktor ilerleyen aylarda istersen aldırırsın dedi