Eses01 benim ebem demişti ki nişan ve su herkeste gelmez dedi çoğu hastanın suyunu biz patlatıyoruz dedi kimisininde nişanı doğum anında olur dedi en belirgin özellik sancı üç gündür sancı çekiyorum nst de 100-80-75-50 lerde sancılarım çıktı anlamaman imkansız gibi bişey daha yeni sancı girdi nefes alamadım tuvalete zor gittim adet sancısından daha şiddetli anlrsn ztn