Postlar daki yorumlar da yemin ederim kendimi gördüm adeta 3 yıllık evliyim çocugum olmuyor agustos ayından beri tüp bebek tedavisi görüyorum insanları artık tedavi görüyorum diyerek susturdum bu konuda bende çok çektim.. Anlatsam roman olur herhalde.. İnsanlar çok gereksiz ve boş buna eminim