gncglozclk Ankara-58 38+2 benim de aynı arada agrım oluyor herhalde devamı gelir diyorum Bi daha yok karnım taş gıbi oluyor surekli yarın da catı var siz oldunuz mu çatı benim de ilk nasıl olur fikrim yok ☺️
askileannesi3 Ankara-58 bende 38+5im ama bel ağrım ve kaburga ağrım çok aşırı var anca auzanınca geçiyor bazen, bacak arasında ağrıyor bu kadar ağrıyı şimdiden çekiyorum Rabbim mükâfatını verir inşaAllah
Melikenur55 Ankara-58 40+5 nişanım geldi 3gün önce 1haftadan fazla kasılmam vardı 1cm acıklık vardı dün doktor baktı ama 2gündür kasılmam azaldı bişey hissetmiyorum dayanamıcam bende yarın gidip sezeryana gün alıcam
Ankara-58 gncglozclk yok cnm salinyafa perşembe çağırdı çatı muayenesi felan birseu demedi ama sadece karnımda sertleşme var geriliyo gibi yiplaniyo gogus altıma doğru ittiriyo
11-02- gncglozclk kendini kasmazsan kötü bişey değil biraz zorluyor ama ztn 2 dk bitmiş oluyor 36 haftalığım sancılarım olduğu için doktor erkenden çatı muanesi yapmıştı kendimi kasmadım o kadar acı çekmedim
gncglozclk 11-02- tsk ederim canım coğu kısı aynı seyi diyor kasma 2 3 saniye anca suruyor diye bakalım ıns eli ağır degıldır 😂
Seveliko28 40+4 hala gelen yok hafıf hafıf agrım var ama çok durmuyor gecıp gıdıyor 😏 Vücudum yoruldu ayak bıleklerımın uzerıne basamaz hale geldım bı an önce kucağıma alsaydım keşke