Sibelikra Merhaba arkadaşlar benim. Bi göğsümün üçün yok yani icerde tecrübeli anneler bilgilendirirminiz
Esengul Sibelikra kac haftalıksın benımde yoktu ama 28+0 yenı yenı cıkıyor sanki bısey de kullanmadım
Secily Sibelikra benim de yok ebeye sordum o da şu aventin göğüs ucu cıkarıcı şırıngasını al dedi ama 38. Haftadayım o şırınga ile meme ucunu cıkarınca rahmimde kasılmalar baslıyor o yüzden kullanamadım 😪 şimdi her gece hindistan cevizi yagı ile masaj yapıp elimle hafif hafif cıkarmaya calısıyorum artık oldugu kadar dogunca bakıcaz emzirme işine
Smiley87 Sibelikra benim göğüs uçlarım çok minikti hemşireler slikon göğüs ucu kullan dddi , ama büyükler öyle alışmasın sana alışsın dedi, doğduğu günün akşamı alıştı göğüslerime, o çektikçe de göğüs uçlarım büyüdü , inşallah sizin de öyle olur 🤗
Alinmavi Sibelikra eger dogumdan sonra hala ucu yoksa gogus pompasiyla cikarabilirsiniz merak etmeyin panik yok kolayca cikiyor avent manuel kullandim ben ucu vardi ama daha da kolaylastiriyodu daha guzel kavriyodu
Enesnazan8181 Sibelikra bende senin gibiyim canım annem kardeşimi doğurduğunda emzirirken göğüs ucu çatlamıştı kan akıyordu ondan çok etkinlendim o gün bu gündür göğüs ucuma dokunamaz oldum ne yapacağım bilmiyorum 😕
Aase Sibelikra benimde gogus ucum yok ve ben de aynen dokununca cok huylaniyorum..ve kendimden baska kimsede duymamistim bu sorunu..ben gogus ucu kullanmayi denicem galiba..onla dHa az huylanirim gibi geliyor..kac haftaliksin ?
deletedmom6295 Sibelikra bebek göğsü tutana kadar yeterli uç var mı yok mu anlamak mümkün değil. benim göğüs ucum var ama bebeğim tutamadığı için silikon kullanıyorum
Gokkusagivemucize Bebek ucunu emmiyor ki kahverengi yeri kavrıyor. Zaten sadece ucunu emerse yara oluyor. Emziren anne var Instagram'da. Takip edin güzel bilgiler paylaşıyor.
Nily Sibelikra çıkıyor emdirdikce:) tek çare bolca emzirmek. Bide sağma makinalarini kullanıncada çıkıyor
Mortutku Sibelikra merhaba benimde yoktu göğüs ucum bebeğimde prematüre olduğu için ilk etapta çok kuvvetli çekemediğinden aventin göğüs ucuyla emzirdim sonrasında da bebek alışınca beni istemedi çokta kafama takmadım önemli olan anne sütünü alıyor olmasıydı.18aya kadar güğüs ucuyla emdi.sonradında memeyi bıraktık şimdi ikinci içinde ilk göğüs ucuyla başlıyıcam sonrasında da kullanırım sanırım ne göğsümde yara oldu ne de sonrasında ısırmalara maruz kalmadım.