Kelebeekkkk Kızlar belki çok saçma olucak ama sosyal medyada gördüm dikkatimi çekti ağdayla özeli aldırmak erken doğumu tetikler mi ??
Sellmaseellma Kelebeekkkk duruma göre değişir ama genelde enfeksiyon kapma riski olduğu için önerilmiyor
mervemurat16 Kelebeekkkk ben gebelik başından beri gidiyorum en son 34.cü haftamda gittim şükür birşey olmadı yani tetikleyecek bir durum oluşmuyor gibi aslında eğer güvenli temiz bir yere giderseniz enfeksiyon vs durumunuz olmaz
M198935 Kelebeekkkk evet birebir yaşadım sezaryan günüme üç gün vardı ağdaya gideyim dedim kendim yapamıyorum diye okadar acemi birilerine denk geldim ki beni evire çevire ağda yaptı çok kasılma yaşadım akşam eve geldim duş aldım kanamam başladı acil sezaryana alındım bu doğumda asla gitmem jilet yapıp gidicem
Minigiim-vebenn52 Evet kasılma olabiliyormuş riskin varsa gitme bence bende rahim ağzı kısalması vardır 30. Haftada doktor gitme dedi şuan 37im yeni gittim artık git kasılma olsa da bişi olmaz son haftalarda git dedi